B2B

Gebruik een telefoonservice en je houdt meer tijd over voor je onderneming

Heb je een eigen bedrijf? Als ondernemer van een eenmanszaak moet je vaak alles zelf doen. Je neemt namelijk niet makkelijk mensen in dienst. Krijg je veel telefoontjes van klanten? Dan kun je overwegen om de telefoonservice in drukke periodes niet zelf te doen. Dit kan door je telefoonservice uit te besteden aan een bedrijf met professionele telefonisten. Dit heeft meerdere voordelen, denk bijvoorbeeld aan meer tijd overhouden voor uw werktaken en administratie of niet meer uit je focus worden gehaald door een telefoontje van een klant.

Houd meer tijd over door zelf minder te bellen

Op dagen of in periodes dat er al veel werk op je staat te wachten als ondernemer, dan kun je ontelbare telefoontjes van je klanten niet echt gebruiken. Met een telefoonservice kun je het aannemen van de telefoon uitbesteden. Wanneer je dit doet, zul je merken dat je meer tijd overhoud om ook echt de taken te doen waarvoor je jouw bedrijf begonnen bent. Dit geeft je meer rust en kun je een betere workflow behouden. Vooral als je het zelf niet zo hebt op het aannemen van de telefoon, kan een bedrijf met professionele telefonisten een uitkomst bieden. Er zijn mensen die bedreven zijn in het te woord staan van klanten en graag de telefoon aannemen. Dus je hoeft het niet zelf te doen in een drukke periode, zodat je nog wel aan werken toekomt. 

Behoud je workflow

Gebruik maken van een telefoonservice kan je tijd schelen, maar er ook voor zorgen dat je ongestoord aan het werk kan. Niets is zo prettig als je in een goede workflow zit om dan veel werk te verzetten en later te genieten van het resultaat. Een goede workflow komt vaak pas na een werktijd van 20 minuten. Mocht je geluk hebben in deze tijd geen telefoon te krijgen, dan is de kans groot dat je echt goede workflow alsnog verstoord wordt door de telefoon. Een telefoonservice kan deze stoorzender uitschakelen, zodat je voor de verandering een keer rustig meters kunt maken. Je kunt natuurlijk zelf bepalen wanneer je gebruik maakt van een telefoonservice. Je kunt telefonistes laten helpen in drukke periodes en de telefoon zelf overnemen wanneer het rustiger is. Zo hoeven de kosten niet hoog op te lopen en hoef je geen telefoniste aan te nemen.

Een telefoonservice is professioneel

De telefonisten van een telefoonservice zijn getraind om professioneel om te gaan met je klanten. Ze worden altijd vriendelijk te woord gestaan, zelfs als ze boos zijn en een klacht hebben. Door zelf de telefoon niet aan te nemen als je heel druk bent, word je ook minder snel geïrriteerd. Je wordt niet uit je workflow gehaald en iemand neem je kostbare werktijd niet in beslag met een klacht. Ook hoef je geen energie te stoppen in het altijd vriendelijk zijn tegenover je klanten. Deze drie irritatiepunten maken dat je niet altijd even professioneel kunt reageren aan de telefoon. Door een gebruik te nemen van een telefoondienst kun je deze irritatie weghalen en een dag vrij hebben van de telefoon aannemen.

 

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.